Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, to na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad, stanowiących o niezgodności towaru z umową, przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287)
KROK PO KROKU – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1. Formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
2. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
SKLEP BHPSUPPLY.PL
PORTBHP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Śniadeckiego 15, 97-500 RADOMSKO
Z DOPISKIEM „Sklep bhpsupply.pl – REKLAMACJA”,
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Dołożymy wszelkich starań aby zaspokoić wszelkie potrzeby naszych klientów oraz zrobimy co w naszej mocy aby nasz klient był usatysfakcjonowany.