Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, to na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad, stanowiących o niezgodności towaru z umową, przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287)

WARUNKI REKLAMACJI 

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem i prawidłowo konserwowanym. Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste razem z dowodem zakupu.

Reklamacji nie podlegają:

– naturalne zużywanie się obuwia, w tym ścieranie się spodów, a w szczególności skórzanych,

– subiektywne odczucie niewygody obuwia,

– obuwie użytkowane w niewłaściwy sposób, niezgodny z jego przeznaczeniem lub pielęgnowanie niewłaściwe,

– obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu,

– obuwie uszkodzone mechanicznie (obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy),

– plamy powstałe z przemoczenia obuwia,

– uszkodzenia powłoki lakierniczej,

– odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych.

KROK PO KROKU – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

 
1. Formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
2. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:


SKLEP BHPSUPPLY.PL

PORTBHP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Śniadeckiego 15,  97-500 RADOMSKO


Z DOPISKIEM „Sklep bhpsupply.pl – REKLAMACJA”,


Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

 

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Dołożymy wszelkich starań aby zaspokoić wszelkie potrzeby naszych klientów oraz zrobimy co w naszej mocy aby nasz klient był usatysfakcjonowany.